Næstved Bordtennis 2 spiller to hjemmekampe i oprykningsspillet til 2. division i morgen i Mærk Næstved Hallen.
Lørdag kl. 10 spiller vi en vigtig kamp i oprykningsspillet mod CPH Bordtennis 2 fra København, og vi har endnu en hjemmekamp i morgen kl. 13 mod Vestegen.
Vi har brug for alle points i begge kampe mod stærke modstandere, og det kan lade sig gøre, hvis vi spiller op til vores bedste.
Holdet i morgen forventes at være Jeppe Spottog, Aaron Wilson, Jacob Petersen, Simon Petersen og Raif Rustemovski.
Mød op for at støtte holdet!
Del denne side...
- Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
- Share on X (Opens in new window) X
- Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
- Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
- Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
- Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr
- Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
- Print (Opens in new window) Print
- Email a link to a friend (Opens in new window) Email