Bordtennis er en sport for alle!
Næstved Bordtennis og Sydbyskolen’s specialklasse startede bordtennisprojekt op sammen, som vi har skrevet om tidligere. (læs her).
Projektet omhandler verdensmål for skoler, og hvad man kan lave af aktiviteter med særlige behov, for at understøtte bæredygtighed, trivsel og sundhed.
Projektet har nu været undervejs, og deltagerne fra specialklassen på Sydbyskolen har interviewet, filmet, talt med Peter Rosenmeier og lavet en flot projektfremstilling af hvilke sportsgrene, med udgangspunkt i bordtennis, man kan dyrke med særlige behov.
Bo Spottog fra Næstved Bordtennis, blev inviteret op på skolen til fremlæggelse af projektet.
Bo havde på klubbens vegne sørget for en lille julegave til eleverne i form af en træningsjakke med tryk, som vagte stor glæde både under og efter fremlæggelsen.
Selve fremlæggelse af projektet og de resultater eleverne havde arbejdet med og kommet frem til, varede 30 minutter og bestod af både slideshow, videoer og gennemgang, en flot fremlæggelse som eleverne kan være stolte af.
Projektet er dog ikke helt afsluttet endnu, og det er således aftalt med skolen og eleverne, og andre interesserede på skolen, at klubben stiller med en træner, og kommer 3-5 gange i Januar på skolen. Projektet er også et samarbejde med Næstved Kommune, og den video som eleverne har lavet indeholder et reklamefremstød for bordtennis som vil blive brugt på alle skolerne i kommunen.
Videoen er undervejs, og vil senere blive præsenteret her på hjemmesiden.
Du kan se billeder af den flotte fremlæggelse herunder.
Del...
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
- Click to share on Pinterest (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
- Click to share on Tumblr (Opens in new window)
- Click to share on Pocket (Opens in new window)
- Click to share on Reddit (Opens in new window)
- Click to print (Opens in new window)
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)