Kære Alle. ![]()
![]()
![]()
![]()
Se EM Semifinale på storskærm ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom og støt Næstved Bordtennis og se Danmark – England på storskærm.
( indendørs ) i Mærk Næstved Hallen Toksværd Bygade 43. (bag pizzeria)
Vi åbner dørerne kl 18.00, hvor der er mulighed for, at spille lidt bordtennis og hygge inden.![]()
Kamp start kl 21.00.
Entre 50.-
børn under 15 år gratis
Der er en øl eller en sodavand på billetten.
Tilmelding: Michael Tram +45 27 62 27 65 På sms og betaling på Mobilpay, eller ved ankomst.
Der kan købes EM pølser, øl og vand.
Tilmelding er vigtig, så vi har en lille chance for at købe ind. ![]()
![]()
Gratis adgang for medlemmer af Næstved Bordtennis.
Kom og støt op om en hyggelig aften. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Husk: Corona pas. ![]()
Kom så DANMARK ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Del denne side...
- Share on Facebook (Opens in new window) Facebook
- Share on X (Opens in new window) X
- Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
- Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest
- Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp
- Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr
- Share on Reddit (Opens in new window) Reddit
- Print (Opens in new window) Print
- Email a link to a friend (Opens in new window) Email